söndag 17 februari 2013

Förklaring och ris till EA!

Om någon undrar så är det mycket som har hänt i mitt spel. Många buggar hela tiden och speciellt efter den senaste patchen. Åter igen har Multitab 6000 slutat fungera som tabbradio. Och i Legacyn jag spelar så kunde inte Benji gå till jobbet. Jag provade att "reseta" honom, jag gav honom ett nytt jobb men det gick inte. Varje gång jag klickade på "åk till jobbet" eller "arbeta" så hoppade han bara till men kunde inte göra det...

Det här får mig att tröttna så på spelet och jag tappar suget att spela. Fortfarande hänger många buggar kvar från uppdateringen som kom inför släppet av Övernaturligt och Årstider också. Bla så skriker småbarnen som om dem är "väldigt hungriga" fast deras humörmätare endast visar "småhungrig, 3 timmar kvar ingen humöreffekt". Vilket gör att det är MYCKET jobbigare att spela med småbarn och bebisar.

Jag önskar nu av hela mitt hjärta att EA kan ta och fixa detta ISTÄLLET för att släppa massa nytt skit som bara innebär fler och fler buggar. Ja, jag blir rent ut sagt förbannad. Och efter varje uppdatering eller patch så har jag tänkt att "JAA NU KANSKE DEM HAR FIXAT DET"! Men nej, de gör det bara värre ju. Fy skäms på dem.

Jag ska verkligen försöka spela oftare men jag kan INTE ANVÄNDA poseplayern för då fryser hela spelet och så stängs det av, vilket också suger fett för det är inget roligt att göra en historia om man inte kan använda den...


Nu vet ni varför det har varit glest med inlägg och antagligen kommer fortsätta vara det emellanåt!

/Rebecka

1 kommentar:

  1. Hmm.. har aldrig upplevt många buggar. Har nästan alla sims installerade och har jäääättemycket CC.

    SvaraRadera